Etiquetes

PREGAR EN QUARESMA 2019 • 2 d’abril de 2019 • Dimarts IV de Quaresma.


JO 5, 1-3A.5-16
≪ “AIXECA’T, PREN LA LLITERA I CAMINA.” ≫

Resultado de imagen de Juan 5, 1-3A.5-16








Resultado de imagen de dios y belleza
El Déu que Jesús ens ha rebel·lat i en el que creiem, ens vol vius i feliços. Déu somnia amb una humanitat capaç de reflectir la seva bellesa creadora.


Déu se’ns lliura perquè tots i cadascun de nosaltres puguem gaudir d’una vida digna i feliç.














Imagen relacionadaCrist, Jesús, has estès la teva mà per treure’m del pou on m’enfonsava.

Poses la teva mà al meu damunt, em beneeixes i el teu perdó em dóna pau.

Esguardes el meu interior i el meu cor s’omple de llum.


Pronuncies el meu nom amb tendresa i descobreixo en la teva VIDA el que vols per a mi, allò que em crides a ser.








(Moltes gràcies, Sílvia)