Etiquetes

PREGAR EN QUARESMA 2019 • 17 d’abril de 2019 • Dimecres Sant.




Isaïes 50, 4-9a
“TINC A PROP EL QUI EM DECLARA INNOCENT. ”


Imatge relacionada













Resultat d'imatges de profeta isaíasA l’Antic Testament trobem diferents texts que parlen del “Servent de Yahvé”, una anticipació de la figura del Crist.
- Algú que escolta i contagia la Paraula de Déu.
- Algú que planta cara a les dificultats i les incomprensions dels seus coetanis.
- Algú que es manté sempre ferm perquè sap que el Déu que ha d’anunciar i donar a conèixer, no és pas sols una idea sinó una presència viva i autèntica que li dóna força, coratge i empenta.







Resultat d'imatges de el cielo, en los brazos de dios

“Quan me’n vagi, no ploreu per mi; seré als braços del meu Pare.

Les ferides que aquest món ha deixat dins la meva ànima, seran curades i jo seré guarit.

Resultat d'imatges de el cielo, en los brazos de diosEl sol i la lluna seran substituïts per la llum del rostre del Crist i jo no em sentiré avergonyit perquè el meu Salvador coneix el meu nom.

Importa poc on colguin les meves despulles. Seré a casa! Seré Lliure!

De debò, no importa gens on reposi el meu cos perquè totes les meves llàgrimes seran eixugades.”








(Moltes gràcies, Sílvia)