Etiquetes

PREGAR EN QUARESMA 2019 • 1 d’abril de 2019 • Dilluns IV de Quaresma.


JO 4,43-54
≪ SENYOR, BAIXA ABANS NO ES MORI EL MEU FILL ! ≫

Resultado de imagen de JO 4,43-54






Imagen relacionadaQuan la vida se’ns complica fins a l’extrem, quan veus patir els qui estimes, quan no saps què fer, ni què dir... el sentiment de solitud és aclaparador; com aïllat, impotent...sents que se’t menja per dins!

Ens aquestes situacions, però, quan la desesperança i el desànim fan niu dins el teu cor, existeix un alternativa: atansar-se prop del Crist, mirar-lo als ulls i, sense por, demanar el seu ajut,




Imagen relacionada


Senyor, et necessito.

Em cal que vinguis a casa meva, a la meva vida.

Només la teva presència durà, a mi i als qui estimo, esperança i vida.








(Moltes gràcies, Sílvia)