Etiquetes

PREGAR EN QUARESMA 2019 • 26 de març de 2019 • Dimarts III de Quaresma.


MT 18, 21-35

 NO ET DIC SET VEGADES, 
SINÓ SETANTA VEGADES SET




Resultado de imagen de Mt 18, 21-35








                                                       

Resultado de imagen de perdonarPerdonar és difícil. S’hi barreja el meu orgull, la sensació de seguretat... De fet, la dificultat de perdonar és..., tan humana, tan lògica... Per poder vèncer aquesta mena de bloqueig, Jesús ens convida a començar a fer i sentir com Déu mateix. Si Déu està disposat a perdonar totes les meves limitacions i febleses..., com puc justificar la duresa del meu cor davant les febleses i les limitacions de qui m’envolta?




Resultado de imagen de Deu ajuda a perdonar¿D’on em vindrà la llibertat i el coratge que em cal per perdonar?.
Per allargar la mà i oferir el meu servei a qui em va fer mal?.
Per poder ser amable i cordial amb aquell que em va insultar?.
¿D’on, si no és de Tu, Senyor, del teu testimoni d’amor incondicional i de la desmesura del teu estimar-me?.



(Moltes gràcies, Sílvia)