Etiquetes

PREGAR EN QUARESMA 2019 • 19 de març de 2019 • Dimarts 2n de Quaresma



FESTA DE SANT JOSEP, ESPÒS DE MARIA







Resultado de imagen de salmo 89


PS 89
≪ ELL EM DIRÀ: "ETS EL MEU PARE, EL MEU DÉU I LA ROCA QUE EM SALVA.". ≫








Resultado de imagen de jesus y jose





Jesús va aprendre a estimar Déu com a Pare al costat de Josep. Amb Josep i Maria el Crist va aprendre l’equilibri entre la tendresa i l’autoritat. Va rebre en herència el millor de la saviesa i de la fe del seu poble, Israel.

En Josep, Jesús troba el model adult, proper, que el farà capaç de capir el voler del Pare, la seva missió...



Resultado de imagen de estimar jesus


Bon Déu, Pare meu i Pare nostre... vaig cap a Tu sabent prou que ens aculls a tots. Obra’m els ulls del cor i de l’enteniment, per aprendre dels “joseps” que has posat a la meva vida; germans grans en la fe, “amics forts del Crist” com els hi deia Sta. Teresa, que caminant al meu costat, sols volen ser ajut per conèixer més i millor el teu Fill; coneixent-lo l’estimi, i estimant-lo el segueixi!



(Moltes gràcies, Sílvia)