Etiquetes

PREGAR EN QUARESMA 2019 • 18 de març de 2019 • Dilluns 2n de Quaresma


LC 6, 36-38

« TAL COM MESUREU SEREU MESURATS. »




Resultado de imagen de LC 6, 36-38

¿Quina és la mesura que ens asseguri tenir una vida plenament feliç i amb sentit?

La prudència i l’opinió pública, recomana que siguis molt i molt curós en les teves apostes, en els teus riscs, en l’estimar.

Déu, per altra banda, fa servir una mesura del tot diferent a la del món. Es lliura del tot. Ho dóna tot sense pensar-s’ho dues vegades. I vol contagiar-te aquest tarannà.

T’atreveixes? T’hi arrisques?





Resultado de imagen de vitral de la trinidad


Senyor, Déu i Pare meu, eixampla el meu cor per estimar com Tu.

Crist, Senyor, ensenya’m a obrir el meus braços per poder com tu abraçar i acollir tothom.

Déu, Esperit Sant, obre la meva ment, el meu pensament, i el meu desig serà capaç d’anar cada cop més i més lluny, fins arribar a la vostra mesura de l’amor que és estimar sense mesura.

(Moltes gràcies, Sílvia)